Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

QNQ201607.281.JPG

Weinig 'buitentijd' verloren, want het was slakkenweer.

Andere plaatselijke bewoners hadden er wel een beetje genoeg van, al die regen.
      Heel je haar gaat er van in de war.

QNQ201607.288.JPG

Fotootjes.
      Ik weet niet of ik alles op de foto heb, dus ik som ze gewoon op.
      De Powerplant auto's.
      Dit worden de eerstvolgenden, als het gaat om oogsten.

QNQ201607.271.JPG QNQ201607.285.JPG

Al die regen heeft ze natuurlijk niet veel gebracht afgelopen week.
      Onderin wordt het allemaal wat geel, logisch ook, want ik geef nauwelijks voeding.
      Bij elkaar heeft deze nu 2x wat voeding gehad, en 2 of 3x bladvoeding (Fishmix + Vital)

De Black Cream autoflowers.

QNQ201607.283.JPG

Ze leven nog steeds. Tja wat kun je er meer over zeggen.
      Het virus, of de afwijking is nog steeds zichtbaar, ook bij het blad bovenin.
      In hoeverre dat van invloed gaat zijn op het resultaat kan ik alleen maar naar raden, en daar ben ik niet zo goed in.
      Dus we gaan het zien. Dit is wel de soort die het het minst goed doet op dit moment.
      QNQ201607.286.JPG

QNQ201607.275.JPG

De BC in de volle grond heeft er ook iets last van, maar een stuk minder dan de BC in de stenen pot.

De Red Poison.

QNQ201607.273.JPG

QNQ201607.272.JPG
      Die heeft het uiterste uit het natte weer gehaald en is tot ongekende hoogte gegroeid.
      Ze is nu ongeveer net zo groot als de PP auto's, dus ook deze lijkt me een prima keuze als je een goeie autoflower zoekt.
      Van deze verwacht ik ook een goed resultaat.

Nog iets te zien in de moestuin ?
      euh..tja, als je van Marokkaanse Munt thee houdt, zeker wel
      QNQ201607.276.JPG

De munt doet het uitermate goed hier.
      Als ik die niet begrens gaat die de hele tuin door.

QNQ201607.287.JPG
      De appels kleuren ook lekker.

Guttatie.

QNQ201607.284.JPGQNQ201607.279.JPG QNQ201607.278.JPG QNQ201607.280.JPG

Tja, ik dacht precies hetzelfde...
      Het is allemaal een hoop "devil", "bloody", "dark", en "red", maar die namen zijn zo gekozen omdat Sweet seeds ze groepeert als "The Red Family".
      Da's mooi. Maar wel een beetje verwarrend voor een st0ner.

Pff..wat een getiep man, ik ben helemaal de draad kwijt.
      Ohja, Witpen, mooi dat je wat aan m'n schemaatje had. Ik pas 'm wel regelmatig een beetje aan, maar da's logisch eh...
      Het is een schema, een leidraad, zodat je een richting hebt. Mooi dat het gelukt is.

QNQ201607.277.JPG
      Ik heb ondertussen m'n eerste rokertje in 5 dagen geknutseld en die ga ik eens even aansteken.
      Waarschijnlijk kom ik niet ver, of ik val straks in coma.

Aankomende week beter weer ?
      Ik hoop het wel. Dan kan ik weer rustig gaan beginnen in de tuin, want het is een jungle, na zoveel regen.
      Ik zie kleefkruid en wilde bramen strijden om wie het hoogst een boom kan in klimmen.
      Genoeg te doen dus.

Laterss
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Comment

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

God was never on your side..

Comment

Comment

Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Comment

sigpic
                      LED there be light

Comment

music4.gif
                        Alleen de oprijlaan gebladblazert, 100m, en helemaal nagelopen met de azijnspuit, tegen mos, 80m2 gras gemaaid, en wat onkruid gepakt en hier en daar een snufje vers slakkenontbijt gestrooid.
                        Beetje zweten helpt bij mij altijd beter dan als een dood vogeltje op bed gaan liggen.
                        Da's iets wat ik toch niet kan, zeker niet als het goed weer is, dan moet ik wat doen.
                        Tja, of ik moet echt heel ziek zijn, dat komt gelukkig niet zo vaak voor.

Ik hoest me wel de tering nu, maar dat gaat wel over met een kop koffie.
                        Straks nog wat van het magische toverkruid in de verdampstaaf, police academy 1 op tv, en dan is het zo weer morgen.

Take care

QNQ201607.282.JPG

Comment

Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

ani_004.gif
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

QNQ201607.299.JPG

Nou weinig zomer deze week. Het was vooral regen.

QNQ201607.302.JPG

Ik heb de kleintjes zelfs een dag in de tomatenkas gezet omdat deze zo weinig drinken dat de pot niet goed opdroogt tussen de buien door.
                                Da's wel anders bij de Powerplant auto, die kan ik elke dag zelfs een scheut extra geven.

QNQ201607.304.JPG QNQ201607.313.JPG QNQ201607.312.JPG

QNQ201607.303.JPG QNQ201607.293.JPG QNQ201607.292.JPG

Desondanks heeft deze ook 2 dagen uit de regen gestaan.
                                Ze vergeelt rap, er zitten wat rommeltjes tussen de toppen en het is nog wat te vroeg voor toprot, dat wil ik graag nog even uitstellen.

Wat plaatjes van andere bloemen uit de tuin.

QNQ201607.294.JPG QNQ201607.298.JPG QNQ201607.297.JPG QNQ201607.296.JPG QNQ201607.295.JPG

Die laatste witte zijn apart ey...da't zijn de bloemen van de aardappel

Ook even in de kelder bezig geweest.

QNQ201607.309.JPG QNQ201607.310.JPG
                                De vloerverwarming in de bak even nagelopen, en de hoes van de koolstoffilter gewassen.
                                Pft..wat een onzin trouwens, "gooi 'm in de wasmasjien en hij is weer sneeuwwit, nou niet dus.
                                Hij heeft nog een dag in een emmer chloorwater gelegen, en dat hielp wel iets, maar hij is nog steeds niet zo wit als nieuw.
                                Mgoed..het moet maar.

Nog wat lokale bewoners van de tuin ...

QNQ201607.289.JPG QNQ201607.311.JPG QNQ201607.290.JPG
                                Een roofvlieg, een mineervlieg (denk ik) en een sluipwesp met de naam Coelichneumon desultorius.
                                Prachtig allemaal...

Ahja, en een rupsenmaakbeest, een witte......twee eigenlijk, maar misschien is het er ook wel eentje. dunno..
                                En een bij, die zit gewoon op een stukje van de bloem te knabbelen, zo lijkt het toch ?

QNQ201607.315.JPG QNQ201607.316.JPG QNQ201607.300.JPG

..en nog een vliegbeest, een groene, die kwam wat hoger over de tuin gevlogen ..

QNQ201607.308.JPG

QNQ201607.317.JPG En een Snorlax. Want Pokemons go...where ever they go...i dunno

Riight...even zien welke we nog meer hebben dit keer..

De Black Creamz

QNQ201607.301.JPG QNQ201607.307.JPG

Mooi paars is niet lelijk.
                                Qua wiet zal het niet veel opleveren, mgoed ..

De Red Poison, die is inmiddels groter dan de PP geworden

QNQ201607.305.JPG QNQ201607.306.JPG QNQ201607.314.JPG

QNQ201607.291.JPG

Oke, tis een rommeltje geworden, maar ik heb nou 2x die foto's zitten sorteren, nadat ik per ongeluk "page back" op m'n muisapparaat klikte.. $#@#$@
                                ballenbak.jpg
                                Dusse..ik heb nu wel weer even genoeg tijd hierin gestoken.

Tot de volgende keermaarweer

Comment

Bezig...
                                X